Skip Navigation Links > Produkty a služby > Komplexní řešení > I.CA Business ABO-K ČNB


Podle informací České národní banky, byla od 1.7.2013 zavedena povinnost při podepisování příkazů v systému ABO-K ČNB, používat kvalifikovaný certifikát uložený na bezpečném HW.

Toto opatření bude zavedeno také pro kvalifikované systémové certifikáty, a to od 1.2.2014.

Pro tvorbu elektronického podpisu/značky platí:

"Elektronický podpis/značka musí být vytvořen/na ve struktuře signedData dle PKCS#7 v DER kódování, přičemž soubor s podpisem/značkou neobsahuje vlastní podepisovaná data (jedná se o externí podpis) a obsahuje podpisující certifikát a vždy jeden podpis/značku. Elektronický podpis/značka je v binárním tvaru (tj. není zakódováno pomocí base64). Používá se hashovací funkce SHA-256."

Tento podpis lze vytvořit prostřednictvím klientské aplikace I.CA Secom.
Ukázka vytvoření externího podpisu.

I.CA v této souvislosti nabízí svým klientům bezproblémovou a rychlou realizaci těchto opatření prostřednictvím nového komplexního balíčku služeb.

I.CA Business ABO-K ČNB

Základní balíček I.CA Business ABO-K ČNB pro potřeby komunikace úřadů a jiných organizací s ČNB obsahuje:

  • 1x licence aplikace I.CA Secom
  • 1x TWINS (komerční a kvalifikovaný certifikát) nebo kvalifikovaný systémový certifikát
  • 1x bezpečný HW I.CA (čipová karta + čtečka nebo čipová karta plug-in + token)

I.CA Business ABO-K ČNB „Go to the office"

Balíček I.CA Business ABO-K ČNB „Go to the office" pro potřeby komunikace úřadů a jiných organizací s ČNB obsahuje:

  • 1x licence aplikace I.CA Secom
  • 1x TWINS (komerční a kvalifikovaný certifikát) nebo kvalifikovaný systémový certifikát
  • 1x bezpečný HW I.CA (čipová karta + čtečka nebo čipová karta plug-in + token)
  • služba „Go to the office"

„Go to the office"  -  Při objednání této služby k Vám přijede odborný pracovník I.CA, který Vám vydá požadované certifikáty na bezpečný HW, nainstaluje aplikaci I.CA Secom a nastaví veškeré další požadované funkčnosti, které jsou nutné pro správné používání certifikátů a aplikace I.CA Secom. Součástí služby je i zaškolení a vyřízení nezbytných administrativních záležitostí.

Objednat balíček služeb


I.CA dále nabízí možnost modifikace základního balíčku podle Vašeho přání. Jednotlivé položky je možné různě početně upravovat. Licenci k aplikaci ICA Secom lze vyměnit za licenci ICA Secom s podporou PDF apod. V případě zájmu o modifikaci balíčku kontaktujte sales@ica.cz.

Registrační autority

v

Novinky

10. 12. 2018 Vydávání kvalifikovaného certifikátu pro autentizaci internetových stránek
Více zde
26. 11. 2018 I.CA se stala dodavatelem projektu Národní certifikační autority
Více zde
19. 11. 2018 Služba I.CA RemoteSeal získala ocenění IT produkt roku 2018
Více zde