Spojeni s důvěrou

Spojenie s dôverou

Connected with trust

D. Trust
Certifikačná Autorita a.s.

Spojeni s důvěrou

Spojení s dôverou

Connected with trust

 
Skip Navigation Links > Podpora > Může Vám pomoci > Technické problémy

Technické problémy

 Použití čipových karet přes RDP

Příčinou zobrazení této chybové hlášky je nedostatek místa na čipové kartě k uložení privátního klíče certifikátu/následného certifikátu. Je tedy potřebné odstranit některé objekty se staršími certifikáty z čipové karty. Odstranění certifikátu z čipové karty se provádí pomocí aplikace I.CA SecureStore.

 Chyba při generování soukromého klíče. Chyba: Nedostatek místa.

Při připojení přes RDP je potřeba nastavit, že RDP smí využívat místní čipové karty. Služby “Čipová karta” (Windows 7, Windows 8 a Windows 10) a “Služba výčtu zařízení čipových karet” (Windows 8 a Windows 10) musí být zapnuté, čipová karta musí být připojena do počítače, ze kterého se připojujete. Vzdálený počítač musí mít nainstalovanou aplikaci I.CA SecureStore Card Manager.

Je potřeba zvolit osobní certifikáty, poté kliknete na kontejner s certifikáty pro daný rok a vpravo zvolíte Odstranit kontejner, zadáte pin a kontejner se odstraní.

Pozn.: POKUD JE CERTIFIKÁT GENEROVÁN NA ČIPOVÉ KARTĚ A DOJDE K ODEBRÁNÍ PRIVÁTNÍCH KLÍČU (klíčových párů) TATO RELACE JE NENÁVRATNÁ!!!

 Chyba: Native host exception

Tato chybová hláška se nejčastěji vyskytuje v případě aktivovaného „chráněného režimu“ internetového prohlížeče, který blokuje spuštění doplňku ICAPKISERVICEHOST.

Toto nastavení lze dočasně deaktivovat následně: Internet Explorer->nástroje->možnosti internetu->zabezpečení->důvěryhodné weby->povolit chráněný režim (tato volba musí být odškrtnutá)

 Platnost podpisu PDF dokumentu nelze ověřit

V případě, že máte k dispozici defaultně nainstalovanou aplikaci Adobe Acrobat nebo Adobe Reader, dojde při otevření dokumentu, který obsahuje elektronický podpis k automatickému aktualizování seznamu důvěryhodných poskytovatelů certifikačních služeb, který již zahrnuje kořenový certifikát I.CA pro ověřování platnosti elektronického podpisu PDF dokumentů.

Pokud máte automatické aktualizace zakázány, můžete využít ruční aktualizace prostřednictvím menu “Úpravy”, “Předvolby”, “Správce práv”, nabídka automatické aktualizace “Aktualizovat”. (platí pro verzi 11).

 „Nenalezen provider“

Při tvorbě žádosti o certifikát se vytváří privátní klíč. Úložiště klíče může být v PC, na čipové kartě či USB tokenu. Toto umístění určuje tzv. CSP provider (= typ klíče). V případě, že zvolíte umístění klíče např. na čipovou kartu a karta není vložena ve čtečce (nebo nejsou nainstalované ovladače), počítač vypíše hlášku "Nenalezen provider".

  • Typ klíče pro čipové karty: SecureStore CSP
  • Typ klíče pro PC Microsoft: Microsoft Enhanced RSA and AES Cryptographic Provider
  • Ostatní HW řešení: CSP uvádí výrobce

 „Certifikát instalujete na PC, kde nebyla generována žádost“

Příčin, proč se Vám při instalaci certifikátu zobrazuje toto hlášení může být několik. Více informací .

 Nepodařila se vygenerovat žádost o certifikát prostřednictvím webových stránek

Pokud se Vám nepodařila vytvořit žádost prostřednictvím online formulářů uvedených na těchto webových stránkách, je Vám k dispozici offline aplikace ICA NewCert .

 „Chyba 0x80090010 - Přístup odepřen“

Toto chybové hlášení je zobrazováno při tvorbě žádosti o certifikát, pokud zakážete udělení oprávnění k použití vytvořeného klíče. Postup pro odstranění chyby naleznete zde

Registrační autority

v

 
separator
separator